نمایشگاه‌های بهاره عرضه کالا بزودی در پنج نقطه تهران برپا می شود

رئیس اتاق اصناف تهران:

نمایشگاه‌های بهاره عرضه کالا بزودی در پنج نقطه تهران برپا می‌شود

رئیس اتاق اصناف تهران از برپایی نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا بزودی در پنج نقطه تهران خبر داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها کالاهای اساسی با نرخ‌های مصوب دولتی عرضه خواهد شد. حمیدرضا رستگار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما درباره نحوه برگزاری نمایشگاه‌های فروش بهاره ۱۴۰۳ افزود: هدف از برپایی نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا با قیمت‌های مناسب و با کیفیت است که در پنج نقطه تهران یعنی غرب، شرق، جنوب، مرکز و شمال برگزار خواهد شد.رئیس اتاق اصناف تهران اظهارداشت: در حال حاضر بوستان ولایت، فرهنگسرای خاوران و فرهنگسرای اشراق برای برپایی این نمایشگاه تعیین شده است و دو محل دیگر بزودی مشخص و اعلام خواهد شد.وی تصریح کرد: کالاهای اساسی در نمایشگاه‌های بهاره با قیمت‌های مصوب تنظیم بازاری ارایه می‌شود و نرخ این محصولات تغییری نخواهد داشت و تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی برای کالاهای غیرتنظیم بازاری اعمال می‌شود.

رستگار با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها به مناسبت ماه مبارک رمضان و شب عید به مدت ۱۰ روز در پنج نقطه تهران برپا خواهد شد گفت: در این نمایشگاه‌های بهاره امسال مواد غذایی، برنج، روغن خوراکی، خرما، شکر، خشکبار، آجیل، شیرینی و شکلات، پوشاک، کیف و کفش، منسوجات زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.

 

نمایشگاه‌های بهاره عرضه کالا بزودی در پنج نقطه تهران برپا می شود

رئیس اتاق اصناف تهران از حضور ناظرین در نمایشگاه‌های بهاره امسال خبرداد و گفت: براساس قانون جواز کسب غرفه داران در معرض دید عموم باشد.وی اضافه کرد: نرخ محصولات باید روی کالاها درج یا کالاها برچسب قیمت داشته باشند و همچنین صدور فاکتور صورت حساب برای مشتریان الزامی است یعنی خریداران بابت خرید خود باید فاکتور دریافت کنند.وی با بیان اینکه تمامی صنوف مختلف باید با تمام توان و کیفیت بالا در این نمایشگاه‌ها حضور پیدا کنند افزود: به دنبال این هستیم که قیمت تمام شده برگزاری نمایشگاه مقرون به صرفه باشد یعنی هزینه‌های اجرای نمایشگاه‌ها کاهش یابد تا کالا با قیمت‌های مناسب تری عرضه شوند.

به گزارش زهرا سلیمانی خبرنگار نگرش اقتصادی به نقل از ایرنا؛نمایشگاه‌های بهاره هر سال نزدیک به پایان سال برنامه‌ریزی‌‌های لازم برای برگزاری نمایشگاه‌‌های بهاره صورت می‌گیرد تا علاوه بر تولید کنندگان و توزیع کنندگان، مصرف کنندگان نیز بتوانند از این شرایط برای عرضه مستقیم کالاها از تولید به مصرف و قیمت تنظیم بازار و خاص استفاده کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید